Tilaus- ja peruutusehdot

Tilaus- ja peruutusehtojen osapuolina toimivat kauppias (Koirametsä Tarmokas Oy) sekä asiakas.  

Kauppiaan yhteystiedot 

Koirametsä Tarmokas Oy 
3327887-7 
info@koirametsatarmokas.fi 
040 758 4091 

Asiakas 

Asiakas sitoutuu noudattamaan näitä ehtoja sekä Koirametsä Tarmokkaan sääntöjä ostaessaan palveluja Koirametsä Tarmokkaan verkkopalvelusta.  

Tilaamiseen liittyvät yleiset ehdot 

Verkkokaupan hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme kaikki oikeudet hintojen muutoksiin. Hinnat saattavat vaihdella sesongista tai kellonajasta riippuen. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä yritysasiakkaille. Asiakas vastaa omien tietojensa antamisesta ja niiden paikkansa pitävyydestä. Asiakkaan tulee tutustua tilaus- ja peruutusehtoihin aina varauksen yhteydessä, sillä pidätämme kaikki oikeudet muuttaa tilausehtoja. Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme.  

Varaamiseen liittyvät ehdot 

Asiakkaan vastuulla on tutustua Koirametsä Tarmokkaan sääntöihin ja ohjeisiin etukäteen sekä varaukseen liittyviin ehtoihin. Pidätämme kaikki oikeudet muuttaa sääntöjä, ohjeita sekä varausehtoja. Asiakkaan tekemä varaus on sitova silloin, kun varausjärjestelmä on lähettänyt tilaus-/maksuvahvistuksen asiakkaan kertomaan sähköpostiosoitteeseen. Asiakas sitoutuu noudattamaan myös maksutavan mukaisia ehtoja, jotka ovat voimassa valitsemallaan maksutavalla. Asiakkaan tulee olla välittömästi yhteydessä kauppiaaseen, mikäli varaus on epäonnistunut, jotta se saadaan korjattua. Kauppias ei vastaa epäonnistuneesta varauksesta. Kauppias ei anna takuuta siitä, että varattu aika on tässä tilanteessa yhä vapaa uudelleen varauksen ajankohtana. Mikäli kyseinen aika on jo uudelleen varattu, rahat palautetaan tai tilalle tarjotaan mahdollisuuksien mukaan toista ajankohtaa.  

Peruutukset ja muutokset ja niihin liittyvät ehdot 

Varaukset ovat sitovia. Varauksen saa kuitenkin perua tai siirtää toiseen ajankohtaan viimeistään 12 tuntia ennen varauksen alkua. Varauksen siirtämisen voi tehdä sähköpostiin saapuneen varausvahvistusviestin kautta.  Vuoron peruuttamiseksi pyydämme teitä olemaan yhteydessä sähköpostitse: info@koirametsatarmokas.fi tai puhelimitse: 0407584091. Peruutustapauksissa rahat eivät palaudu automaattisesti asiakkaan tilille, vaan ne siirretään manuaalisesti 14 päivän sisällä peruutuksesta.  

Ylivoimaisen esteen sattuessa (Force majeure) kauppias voi itse perua vuoron. Peruuttamisesta ilmoitetaan välittömästi asiakkaalle. Asiakas saa tällöin rahat takaisin (14 päivän sisään) tai mahdollisuuden siirtää vuoroa. Force majeure -esteen takia peruuntuneesta vuorosta asiakkaalle mahdollisesti syntyneitä kuluja ei korvata. 

Sarjakortit ja lahjakortit ovat voimassa 12 kuukautta ostohetkestä alkaen. Sarjakortit ovat henkilökohtaisia. Sarjakorteissa ja lahjakorteissa asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Tällöin sarjakortti tai lahjakortti tulee palauttaa myyjälle.

Peruutusoikeutta ei kuitenkaan ole, mikäli sarjakorttia tai lahjakorttia on jo käytetty, palvelun ajankohta on varattu tai myyjä on aloittanut muut sarjakortin tai lahjakortin oikeuttamaan tuotteen tai palvelun tarjoamiseen vaaditut järjestelyt.

Koirametsän alueen käyttö 

Asiakas on velvollinen korvaamaan kauppiaalle vahingon, jonka hän on aiheuttanut kohteelle. Varaaja on vastuussa myös muista kohteessa vierailevista henkilöistä ja heidän tuomistaan eläimistä sekä heidän aiheuttamastaan vahingosta varauksen aikana. 

Luonnonmetsässä on aina pinnanmuodoiltaan vaihtelevaa maastoa, korkeuseroja, liukkautta, kiviä, koloja, juurakoita ja muita epätasaisuuksia. Kauppias ei korvaa yllä mainituista tai luonnonolosuhteista, kuten hyönteisistä, eläimistä, kelirikosta tai odottamattomista säänvaihteluista asiakkaalle mahdollisesti aiheutuvaa haittaa tai kuluja.   

Valitukset 

Mahdolliset valitukset on aina tehtävä mahdollisimman nopeasti aiheen ilmaannuttua. Mikäli asiaan ei saada tyydyttävää ratkaisua tai siihen liittyy korvausvaatimus, tulee valitus lähettää kuukauden kuluessa varausajan päättymisestä kirjallisesti. Kauppias pyrkii käsittelemään valituksen mahdollisimman nopeasti kuitenkin enintään kuukauden kuluessa. Jos asiakas ja kauppias eivät pääse yhteisymmärrykseen, asiakas voi saattaa riita-asian kuluttajavalituslautakunnan käsiteltäväksi. 

Maksaminen 

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja. 

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. 

Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/ 

Maksutavat 

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto, Fellow Lasku ja Fellow Yrityslasku. 

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa. 

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/ 

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot 

Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4) 
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com 
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16) 
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta